Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 september 2021

“Over het algemeen is de afhandeling snel gebeurt,”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 september 2021
8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 september 2021

“Prima, snelle reactie, duidelijke uitleg.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 september 2021

“Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en behandeling van schade.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“medewerkers die op de hoogte zijn en met u meedenken”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021
10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“Vriendelijk en degelijk.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“goede service”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“goed geholpen”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021
9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021
9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“We zijn zeer tevreden over de afwikkeling van de schade. Zuiderhuis heeft alles prima geregeld. ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“Ik ben geholpen als of ik n goede bekende ben. Meelevend, duidelijk en correct.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021
10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 september 2021

“In één woord, geweldig! ”

Klantbeoordelingen