Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

8
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021

“Blijven attent ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021

“Ik heb een prima relatie met de medewerkers van Zuiderhuis. Zij helpen mij waar nodig.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021

“We zijn tevreden over de manier waarop Zuiderhuis onze schadeafhandeling heeft gedaan. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021
10
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021
10
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021
6
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2021

“Onpersoonlijk. Te groot om mij als klant een goed gevoel te geven. ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 13 november 2021

“goed”

5
Evaluatie na een schadebehandeling 12 november 2021

“het persoonlijk contact ontbreekt. ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 november 2021

“Zeer positief.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 november 2021

“De overgang - bijna onzichtbaar - van sint - Isidorus naar Zuiderhuis heb ik amper aan den lijve ervaren; mijn vorige verzekeraar deed zijn werk op de wijze die ik meende te mogen verwachten en u heeft die traditie voortgezet.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 10 november 2021

“Goede ervaring mee.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 09 november 2021

“Goed en snel reageren op mededelingen, en vragen”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 09 november 2021

“Mijn schade is nog niet afgehandeld. Omdat ik geen rechtsbijstandsverzekering heb werd ik doorverwezen naar een letselschade jurist. Mijn dossier is daar nog niet gesloten omdat mijn gezicht nog niet volledig geheeld is en ik er een litteken aan over heb gehouden. En tevens worstel met angst in het verkeer. De doorverwijzing stel ik echter zeer op prijs.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 09 november 2021

“Prima. Snel en accuraat”

Klantbeoordelingen