Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

6
Evaluatie na een schadebehandeling 07 augustus 2018

“Voldoende. ”

6
Evaluatie na een schadebehandeling 05 augustus 2018

“PRIMA”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2018

“Vriendelijke organisatie die klantgericht werkt. Snelle afhandeling van zaken snelle reactie op vragen.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2018

“Tevreden ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2018
10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2018

“Prima, netjes, duidelijk, snel”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2018

“Zuiderhuis is een persoonlijk verzekering tussenpersoon, het contact is vriendelijk en behulpzaam.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Tevreden”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Zeer klantvriendelijk! ”

6
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Slechte ervaringen meegemaakt met het verduidelijken van het eigen risico.Ik zou moeten weten hoe hoog mijn eigen risico zou zijn.Echter waar mijn auto voor schadeafhandeling geweest is,werd mij meerdere malen aangegeven dat ik niets hoefde bij te dragen.In het verleden bij andere schadegevallen kon ik via de monteur rechtstreeks de desbetreffende bijdrage voldoen.In hun gegevens stond vermeldt dat ik geen eigen bijdrage hoefde te voldoen.Nimmer of nooit zijn er via Zuiderhuis excuses aangeboden voor de verkeerde informatie bij de behandelaar van mijn auto.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Mijn algemene ervaring met Zuiderhuis is zeer positief. Vriendelijk en behulpzaam personeel. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Zuiderhuis handelt al onze zaken naar volle tevredenheid af.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Positief je krijgt meteen de juiste persoon aan de telefoon en zaken worden in gang gezet!”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“tevreden”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 02 augustus 2018

“Goed en correct hoe ze de zaken afhandelen.”

Klantbeoordelingen