Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

10
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Prima”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van Zuiderhuis.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Uiteindelijke afhandeling was prima maar ik begreep van de tegenpartij enige, in zijn ogen,onnodige administratieve handelingen.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Wij zijn tevreden over zuiderhuis”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Zeer tevreden”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“altijd goede service”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Wij zijn door Zuiderhuis goed geholpen ,het is alleen jammer dat bij hagel schade een eigen risico telt .”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 05 september 2018

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 18 augustus 2018

“Snel aktie ondernomen na melding schade.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 15 augustus 2018

“Vragen worden zeer snel, vakkundig en klantvriendelijk opgepakt en afgehandeld”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 13 augustus 2018
8
Evaluatie na een schadebehandeling 11 augustus 2018
6
Evaluatie na een schadebehandeling 11 augustus 2018

“Algemeen snelle behandeling, ook mogelijkheid tot persoonlijk contact. Intern beter met mekaar communiceren, soms dubbel bericht via E mail. ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 10 augustus 2018

“recent prima”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 09 augustus 2018

“Positief, snelle afhandeling en reactie. Goed advies. ”

Klantbeoordelingen