Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Na vrij recent pas te zijn overgestapt naar Zuiderhuis, en al vrij snel (ongewild ) een schadegeval te hebben moeten melden, Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling. ,”
“Zeer tevreden. ”
“Goed. Ze staan mij te woord en beantwoorden mijn vragen. Maar ik ook de volgende ervaring: ik heb laatst 3 keer contact gehad en ik kreeg 3 keer een andere medewerker, niet zijnde mijn contactpersoon, aan de lijn. Misschien handig als de contactpersoon later nog eens contact opneemt om probleem te bespreken.”
“Ben snel en goed naar alle tevredenheid geholpen”
“Je wordt goed geïnformeerd en alles wordt netjes afgehandeld.”
“De afhandeling van mijn schade aan de auto is correct , snel, foutloos en vriendelijk verlopen. ”
“naar mijn mening is zuiderhuis wel erg groot geworden wat natuurlijk bedrijfsmatig voordeel geeft. zelf als consument mis ik de persoonlijke aandacht zoals het weten wie jouw man of vrouw is die jouw belangen behartigd. ben als sinds ik mij kan heugen met mijn verzekeringen bij uw maatschappij. heb u groter zien worden maar niet persoonlijker ik vindt dit jammer. dat houdt niet in dat het afhandelen en zo door u niet goed gedaan wordt”
“Uitstekend”
“Goed huis!”
“Zeer prettig, deskundig, vriendelijk, accuraat en snel handelend.”
“zeer positief: vriendelijke mensen, die met je mee denken over een zo goed mogelijke afhandeling van welk probleem dan ook.”
“Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Denken mee en zorgen voor adequate oplossingen.”