Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Ik vond de tijd wel wat lang duren voordat alles is afgerond. Als ik enige tijd niks hoorde ging ik er zelf achteraan door te bellen of te mailen.”
“Goede, makkelijke en snelle schadeafhandeling.”
“In het verleden ervaarde wij een warm contact met het Zuiderhuis. Dit is de laatste jaren sterk afgenomen. Het is allemaal onpersoonlijker geworden en de advisering is nagenoeg afgenomen. Ons enige warme contact binnen het Zuiderhuis is met Mark Sipman. Mark is wel aanspreekbaar en komt met advies. Deze wordt alleen niet alle tijden inter gevolgd wat weer de nodige irritatie opleverd. Het Zuiderhuis moet goed zijn best gaan doen om ons als klant te houden. Wij overwegen over te stappen na 25 jaar. ”
“goed”
“Ik heb alleen maar goede ervaringen met Zuiderhuis.”
“Zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Zoeken het beste voor jou uit. Handelen alles netjes voor je af.”
“Heel goed ”
“Prima”
“Ik heb muv deze schade jullie gelukkig niet nodig gehad. Het is verder netjes verlopen.”
“Klantvriendelijk, snelle reacties en oplossingsgericht ”
“Goed”