Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“Goed geholpen, maar dat ik van schade van buitenaf zoveel moeite moet doen daar ben ik niet blij mee.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“Snelle reacties. Dossier wordt gevolgd.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“Positief. Klantvriendelijk. ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“Naar volle tevredenheid en netjes afgehandeld.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“zeer deskundig en correct en klant vriendelijk”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020
8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020

“Prettig contact. Contacpersoon geeft duidelijk antwoord en denkt mee. ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 februari 2020
9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“Ik ben erg tevreden met zuiderhuis, snelle reactie als je schade aangeeft ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“Goed te woord gestaan en snel afgehandeld. Dikke prima! ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“altijd vriendelijk en op een correcte manier benaderd. Helpen waar ze kunnen of geven advies. heel fijn allemaal ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“Wij zijn zeer tevreden met het Zuiderhuis. Vooral met de mensen waar wij contact mee hebben. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“Goed”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020

“Bij de schademelding inbraak op 4 dec werden we te woord gestaan door een jonger iemand die de ernst totaal verkeerd inschatten en ons de stoom uit de oren liet komen vervolgens heeft het kantoor in Horn ons geholpen de eerste ellende op te vangen en heeft een deskundig schadebehandelaar van jullie kantoor in Weert het verder opgepakt om dit tot een goed einde te brengen . ”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 11 februari 2020
Klantbeoordelingen