Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Ik werd goed geholpen. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Goed netjes accuraat ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Je word altijd super goed geholpen en geadviseerd. ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Zeer vriendelijk, duidelijk en snel!”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Ik ben al jaren klant en nog altijd tevreden ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Snelle en goede afhandeling”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020
9
Evaluatie na een schadebehandeling 13 juni 2020

“Ze zijn altijd bereid om oms te helpen, ook voor kleine simpele vragen. En mijn schade werd snel behandeld. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 11 juni 2020
8
Evaluatie na een schadebehandeling 11 juni 2020

“Al jarenlang 'n tevreden klant”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 10 juni 2020

“Zeer actief in comunicatie. Duidelijke uitleg van de gang van zaken Vlotte en gemoedelijke en betrokken samenwerkin”

5
Evaluatie na een schadebehandeling 09 juni 2020

“Ik vind het tegenwoordig erg onpersoonlijk geworden bij zuiderhuis tegenover wat we eerst altijd gewend waren. Je moet nu in een halletje inbellen e. Dan wachten tot je opgehaald wordt. Eerst was het binnen lopen hallo hallo overweer. Hoe gaat het enzovoorts. Nu voelt het kil en erg onpersoonlijk en zeer zakelijke aan. Voel me niet erg thuis meer eerlijk gezegd. Ook afwikkelingen van iets voelt erg ongemakkelijk en afstandelijk aan. Ja ik zeg het maar gewoon eerlijk sinds de verhuizing in Deurne. Is er veel negatief veranderd. En ik hoor dat ook terug van andere mensen die bij jullie klant zijn. Ook een schade melding online is zeer lastig. Je krijgt met een hoop omslagen en moeite een foto bestand toegevoegd. En als dat al lukt. Duurt het erg lang voordat er eens contact gezocht werd. ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 09 juni 2020

“Werken correct, en doen alles wat je mag verwachten van een goede adviseur”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 09 juni 2020

“Goed”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 09 juni 2020

“Goede service, snel geregeld.”

Klantbeoordelingen