Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

6
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2020
8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2020

“Meestal goed.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2020

“Dat ze altijd goed voor je klaar staan.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 augustus 2020
10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“De afhandeling van een inbraakschade is door Zuiderhuis zeer correct afgehandeld zoals wij dat bij andere schadegevallen ook hebben ervaren. ”

6
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Prima. Al is het contact met mij als klant afstandelijk en onpersoonlijk. Ik heb liever contact met een bekende adviseur”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Goed”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Alleen maar positief.we worden altijd deskundig en aardig behandeld,”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020
10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Mijn ervaring met Zuiderhuis is vanaf het begin goed .Alles word correct behandeld .”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Snelle reactie en afhandeling van de schade. Altijd vriendelijk en duidelijk. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Ik had enige reserve na de overname van Eveas.Gelukkig is het positief verlopen .Ik ben blij dat ik altijd via een contactpersoon mijn verhaal kan doen.Alles per mail melden is soms ingewikkeld.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020
9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Regelen alles prima. Zijn duidelijk in de afhandeling...plus soms wat extra's voor de klant”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 03 augustus 2020

“Prima service meteen een antwoord en het probleem goed opgelost ”

Klantbeoordelingen