Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Snelle en correcte afhandeling.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Dat we er altijd goed geholpen worden, maakt niet uit voor welke vraag.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Kortom goed en accuraat. ”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“prima, duidelijk, correct”

5
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Triepels Horn als tussenpersoon buitengewoon goed maar Zuiderhuis op zich niet zo over te spreken.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Goede ervaring. Wordt altijd alles netjes geregeld en afgehandeld ”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Wordt altijd duidelijk uitgelegd en goed en snel geholpen”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Uitstekend. Zakelijk uitermate correct, nauwkeurig en snel.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Een zeer goed bedrijf ,waar de klant nog klant is.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Positief ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Onze ervaring met Zuiderhuis is voor treffelijk niets te klagen.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Prima, goede opvolging van dossiers”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“Zuiderhuis betekent voor mij een persoonlijke benadering, ze geven bij elk contact een vertrouwd gevoel en denken met je mee. Toen onze dochter een tijd geleden een auto-ongeluk heeft gehad werd er eerst naar haar gevraagd of alles oke was, daarna nemen ze alle zorgen over op het gebied van schade afhandeling.”

6
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020

“De organisatie is gegroeid, maar niet professioneler geworden. Polisvoorwaarden etc. zijn lastig online terug te vinden of niet online beschikbaar. Een nieuwe polis kan niet/lastig online afgesloten worden.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 12 oktober 2020
Klantbeoordelingen