Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017
8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017

“Goed advies, meedenken en een snelle afhandeling van de schade”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017

“accuraat, pro-actief, klantvriendelijk”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017
9
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017

“Erg goed.. goed geholpen en snel”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017
9
Evaluatie na een schadebehandeling 04 december 2017
8
Evaluatie na een schadebehandeling 22 november 2017

“goede ervaring, snelle afhandeling”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 16 november 2017

“Ik ben zeer tevreden over mijn verzekeringspakket en de manier zoals ik geholpen word”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 14 november 2017
7
Evaluatie na een schadebehandeling 13 november 2017
6
Evaluatie na een schadebehandeling 13 november 2017
9
Evaluatie na een schadebehandeling 12 november 2017

“Probleem/schade gemeld. Nagekeken werd door Zuiderhuis of dit gedekt was door onze verzekering. Plan opgesteld samen met Zuiderhuis. Offerte laten maken en bezoek van expert gehad. Alles in alle redelijkheid bekeken en afgewerkt. Reparatie liet even op zich wachten maar na ontvangst van de factuur direct alles afgewikkeld.”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 12 november 2017

“Onze luifel van de voortent was gescheurd ten gevolge van flinke wind. Ook enkele buizen waren krom. Na de melding en de offerte wat de schade zou kosten kregen we toestemming om alles te laten maken en een nieuw buizen frame aan te schaffen. De luifel naar een zeilmakerij gebracht en daar werd hij gemaakt. Het buizen frame kostte rond de honderd euro. Je kon alleen een compleet frame kopen maar wij hadden alleen de voorkant nodig. Op de camping kregen we hier een gesprek over en toen zei een ander gast nou ik heb nog een frame van de luifel thuis. Dit is 3 weken gebruikt maar past niet meer bij onze nieuwe voortent. Van die persoon hebben we voor 25,00 euro de voorkant van de luifel overgenomen. Want het is toch jammer om een heel nieuw frame te kopen waarvan je de helft niet nodig hebt dit vinden we verspilling. We waren er niet vanuit gegaan dat de die 25,00 euro vergoed kregen want we hadden geen rekening. Bij het indienen van de nota van de luifel vermeld dat we geen nieuw frame hadden gekocht maar van iemand de benodigde buizen overgenomen hadden met bovengenoemde rede. Tot onze verbazing keerde de verzekering ook die 25,00 van het frame uit. Dit is een goede instelling van de verzekering dat ze ook tegen verspilling zijn en de klant daarin tegemoet komt. Hiervoor onze complimenten. ”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 12 november 2017
Klantbeoordelingen