Klantbeoordelingen

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

 

8
Evaluatie na een schadebehandeling 18 maart 2019

“Ik heb hele positieve ervaringen met Zuiderhuis. Mijn vragen worden altijd zeer snel en kundig behandeld. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 18 maart 2019

“Prima ervaring, snell en correkt geholpen.”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 18 maart 2019
8
Evaluatie na een schadebehandeling 18 maart 2019
9
Evaluatie na een schadebehandeling 18 maart 2019

“Vanaf her eerste contact in 1985 zeer positief”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 17 maart 2019

“Prima, correct en snel reageren op vragen.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 15 maart 2019

“Onze ervaring met Zuiderhuis is heel goed, we zijn tevreden over de afwikkeling van schade, wat gelukkig heel weinig voorkomt. Wij bevelen dan ook Zuiderhuis bij vrienden aan.”

9
Evaluatie na een schadebehandeling 15 maart 2019

“Goed, duidelijk advies en correcte afhandeling”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 14 maart 2019

“Zeer goed. Klantvriendelijk. Staan altijd klaar”

5
Evaluatie na een schadebehandeling 14 maart 2019
8
Evaluatie na een schadebehandeling 14 maart 2019

“Goed”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 maart 2019

“Wij worden prima geadviseerd. Schades correct afgehandeld.”

10
Evaluatie na een schadebehandeling 13 maart 2019

“Waar ik zeer tevreden over was is dat mijn adviseur de moeite had genomen om mij te bellen om mij nogmaals te attenderen dat het verstandig was om de schade voor eigen rekening te nemen. Door de schade zelf te betalen heb ik heel veel geld kunnen sparen op mijn no clame korting. De brief van de verzekering maatschappij met de uitleg had ik wel gekregen echter had ik niet de moeite genomen om het goed te lezen. ”

8
Evaluatie na een schadebehandeling 13 maart 2019

“Positief, snel contact met de behandelaar”

7
Evaluatie na een schadebehandeling 13 maart 2019

“Over het algemeen goed, al heb ik ook wel eens meerdere keren moeten bellen voor een financiële vraag.”

Klantbeoordelingen